ALIBI - GRAMAJDA

14 maj 2018, poniedziałek 18:30 do poniedziałek 23:45

1 tydzień 4 dni temu
o 18:30

Alibi Club, Poznań, Niepodległości 8 (wejście od Taylora)

Zdjęcia i filmy z tego spotkania:

Dodaj własne zdjęcia lub film.

Jak co tydzień w poniedziałek zapraszamy stałych bywalców i nowe twarze, doświadczonych i tych, którzy znają tylko Monopoly i Chińczyka. Na spotkaniach w Alibi udostępniamy gry stowarzyszenia, ale zachęcamy także do przynoszenia własnych. Większość gier jest zazwyczaj tłumaczona tuż przed rozgrywką. W razie wątpliwości/sugestii piszcie śmiało – na pewno pomożemy!
Zalogowani użytkownicy mogą planować rozgrywki z wyprzedzeniem. Pamiętajcie, że to tylko kilka z wielu tytułów dostępnych na każdym spotkaniu.

Komentarze

Sposób wyświetlania komentarzy

Wybierz preferowany sposób wyświetlania komentarzy i kliknij "Zachowaj ustawienia", by wprowadzić zmiany.
Obrazek użytkownika Hubert
Hubert
Sun, 13/05/2018 - 11:25

Na spotkaniu oczywiście odbędzie się 3 (a może i 4) misja Level 7:Omega Protocol. Skończyłem tłumaczenie kart, także komandosi mogą rekrutować się również z graczy nieanglojęzycznych.

Obrazek użytkownika rzabcio
rzabcio
pon., 14/05/2018 - 07:50

Będę później dzisiaj, pewnie jakoś między 19 a 20 dopiero...

(a jednak nie, będe normalnie)

Na John Company będzie już raczej za późno, ale chętnie bym się wbił w Clank! In Space! jeśli będzie grane. :) A jeśli nie, to chętnie bym przytaszczył i zagrał w Pola Arle wraz z dodakiem Handel i herbata (do 3 osób). Jakoś jednak nie wierzę w chętnych... :(

Obrazek użytkownika Hubert
Hubert
wt., 15/05/2018 - 13:01

Na Level 7 było jak zawsze klimatycznie, choć był też mały downtime (zbytnia optymalizacja działa jak bullet time, czyli efektywniej się walczy, ale gra trwa dłużej ;).
Tak czy owak gra wymiata.

Sprawdziłem też, że nie obyło się bez małych nieścisłości ( z pewnym wpływem na balans rozgrywki)
- 1 apteczkę można użyć raz na turę
- dodatkowa adrenalina o kapitana nie zwiększa poziomu max. adrenaliny komadosa (jak ktoś wyda 5/5 to mimo, że może zużyć jedną extra, to wrogowie i tak mają już premie do ataku)
- efekt EMI oprócz ograniczenia zasięgu odejmuje 1 kostkę z ataku z broni palnej
- duży figurka (Fear Hunter) aby zaatakować musi użyć 3 adrenaliny

Dodatkowo okazuje się, że jeżeli znokautowałbym 1 komandosa, to UFO odświeżyłby wszystkie swoje panele (pominięcie colddownów) Muszę się na tym skupić następnym razem.

Chętnie wypróbuję też nieoficjalny wariant z kartami ran (losowe osłabienia siły, ruchu, zasięgu etc. po dostaniu rany)

Dodaj nowy komentarz

Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.
CAPTCHA
Udowodnij, że nie jesteś złym botem.
By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.