TODO
Do zrobienia (kolejność przypadkowa):
0. Zakładka "Współpraca". Z informacjami o bibliotekach, domach kultury i innych takich.
1. Dodać artykuły/recenzje
- jako typ zawartości (ze zdjęciami)
- jako blok na głównej albo element w menu głównym
2. System wyświetlania bannerków
- typ zawartości "banner" (obrazek, link, włączony/wyłączony, główna/wszystkie poza/wszystkie)
- widoki
- bloki wyświetlane w obszarze nagłówka
3. Gramajdowe gry
- typ zawartości (nazwa, opis, sponsor, pod opieką[user])
- możliwość modyfikowania opiekuna w komentarzach (Comments CCK)
- wejście do nich z zakładki "Gry" albo gdzieś obok spraw stowarzyszenia widoczne
4. Uporządkowane (podział na te co były i co będą) listy spotkań i turniejów. Promować najbliższe turnieje w zakładce podobnej do listy spotkań.
5. Przebudować stronę główną, odciążając nieco prawy pasek. Można przerzucić tu listę aktualności albo listę spotkań i trwających/planowanych turniejów.
6. Wypromować lepiej relacje ze spotkań tak żeby były widoczne. Może w zakładce "Spotkania" w prawej kolumnie? Albo kolejny bloczek gdzieś :)
7. Edytor dla użytkowników, do pogrubiania, wyrównywania itp
8. Uporządkować i dopracować RSS-y. Osobne kanały dla rzeczy dotyczące wszystkich i osobne do spraw stowarzyszeniowych. Komentarze także podzielone.
jak: http://www.timtoon.com/2009/05/27/customizing-an-rss-feed-using-drupal-a...
doszlifować robiąc własny szablon
Przy okazji przyjrzeć się i doszlifować subskrybcje mailowe.
9. W widoku wszystkich komentarzy dać możliwość zaznaczenia jakie typy zawartości nas interesują. Domyślnie nie uwzględnia spraw stowarzyszenia. Koniecznie "select all".
Liczba komentarzy będzie rosła. Może zamiast poszczególnych komentarzy wyświetlać "Ostatnio komentowane" - tylko tytuły segmentów i ewentualnie liczbę nowych komentarzy.
10. lista gier importowana z BGG - rozważyć czy to ma sens, czy chcemy zmuszać użytkowników do zakładania tam konta? Może lepiej jednak to zaimplementować wewnątrz strony naszej? Choćby same tytuły...
11. moduł pathauto (ładniejsze adresy)
12. opcjonalna lista obecności do spotkania, z możliwością samodzielnego zapisywania się użytkowników (pod kątem domówek z ograniczoną liczbą miejsc) - zrobione, dopracować
* to samo dla turnieji
13. wygląd podstrony turnieju
14. miejsce dla sponsorów
15. miejsce gdzie można ogłosić jakich gier się chcemy pozbyć
16. miejsce gdzie zbieramy się do wspólnych zakupów?
17. przejrzyste i bezawaryjne głosowania
18. możliwość promowania ważniejszych spotkań, typu Gratislavia, Pionek, żeby nie ginęły w tłoku
19. podział spotkań na te z głównym motywem planszówkowym i 'inne'
20. Moduł odpowiadający za mapy przejrzeć i ew. wymienić
Może, kiedyś:
* tagowanie poszczególnych zdjęć imionami osób które na nich są, nazwami gier itp
* moduł przyznający punkty za aktywność na stronie
* Galeria (/galeria), ostatnio dodane zdjęcia jakoś wyróżnione, pokaz slajdów z nich np. reszta wtedy mogłaby być mniejsza
* Invite moduł
* możliwośc dodania większej ilości zdjec na raz
* dalsze komentarze mają kierować do odpowiednich podstron